AMERICAN IDIOT OCH KLOTRUNDA GLASÖGON.

JAG är en sådan person som har en väldig beslutsångest när det talas om kläder. Och idag var det mer funderingar och ångest än någonsin. vi skulle på stan idag. Eller vi ska på stan jag och mamma men det blir lite senare än tänkt. Men alla fall så tänkte jag lägga ut en typ av outfitbild. Men eftersom jag hade så svårt att bestämma mig så blev det tillslut väldigt många olika bilder. Lite patetiskt. MEN. Aja. Ni får se alla. HEHE.
Har fått mycket inspiration från fyndiga frida.
hon har galet skön stil, och har alla de sakerna som jag sitter och drömmer om.
.
OUTFIT ETT:
.





.
tack och hej leverpastej.
Green Day – American Idiot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0