ATT HINNA.

ALLTSÅ vet inte riktigt hur jag ska säga förlåt för att jag inte uppdaterat. Jag vet. SÄMST. Och jag vet, jag hatar också när folk sitter och skriver inlägg om hur ledsna de är över att de är dåliga på att uppdatera. Det är ju bara att uppdatera. HALLÅ. MEN. alltså. jag har verkligen inte haft tid. Det har ju varit första veckan på gymnasiet så man har varit lite uppe i varv. Inte riktig levt i verkligheten om man säger så. Fattar inte att jag går gymnasiet. Jag är ju verkligen en liten tönt. Vad händer liksom. Men tydligen så har det börjat nu. och det känns faktiskt förvånantsvärt bra ändå efter en vecka.
Dock så känns det lite jobbigt med allt skolplugg och stress som börjar nu. BLÄÄÄ. Men sånt är livet. Va ska man göra liksom?
.
VECKAN har verit bra alla fall. Hade en lite jobbig fredag. man ville bara att det skulle bli helg. Det var ett långt hål mitt på dagen då man i princip bara satt. Jobbigt. Och kul att det verkligen kommer fredag också. orkar inte. MEN Men.
Det är som skönt är att nu den här veckan så har vi varken matte eller språk för att det inte är fixat än och så. Så det blir sovmorgon och sådant som man får njuta av. NAJS.
Börjar inte förän tio i tio imorrn så det är härligt.
.
Alltså kan ju bara berätta att typ på varje första lektion så har det varit ett test på hur mycket man kan om ämnet man ska jobba med. och på samhällskunskapen så hade vi ett sådant om politik och partier. Och det var verkligen det som vi i stort sätt höll på med precis i slutet av nian. och jag kunde inte ett litet skit. HAHA. Bra där alltså. NÄPP.
Vilka är de fyra grundlagarna liksom? Hur många ledarmöter finns det i sverige? BLÄ. hatar sånt. TRÅKIGT. Ni kan säkert svaret på de ynka frågorna men jag kan det verkligen inte. Så det gick inte mega bra. Som tur är så skulle man inte skriva namn. SKÖÖNT.
.
Jag har nu varit på kyrkan hela helgen på konferensen REACH OUT. Den var awsome!!! NAJS.
Nu sitter jag på kyrkan och väntar på marika och Olivia. Vi ska nämligen iväg och kolla/lyssna på amanda jesen som sjunger vid tre. Kommer bilder senare idag.
.
tack och hej leverpastej.
.

.
HÄRLIG
bild från gotlandsemestern. William hoppar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gulle Cornelia, DU är verkligen inte sämst, inte ett dugg dålig. Livet består faktiskt av annat än blogg och face book. SÅ D SÅ!!!!! Älskar dig och lycka till med gymnasiet. kram fr mormor

2010-08-29 @ 15:51:09
Postat av: Olivia

hehe. jo precis vi kör på det! den nya draggen trenden ;D

2010-08-29 @ 18:37:52
URL: http://ettsyfte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0