BARA I DIG HAR MIN SJÄL SIN RO.




.
då har man sytt idag då. Det gick åt många timmar till det kanske inte så effektiva timmar men jag kom långt alla fall. Men blev dock inte helt klar med klänningen. men på god väg. Jag kommer nog få den klar imorrn. Så ni får se resultatet då. Nu kommer bara lite bilder från dagen då jag kämpade med alltid "syande" "nålande" och "pillrande". Bra träning för mitt tålamod. NAJS.
.
Det har verkligen varit en lugn dag och jag har inte stressat över något vilket känns väldigt skönt. För de senaste veckorna har jag haft ångest över en massa men det börjar bli bättre och jag tar en dag i taget.
Jag börjar på riktigt dö nu för snart är det den tjugonde augusti. Och den dagen är inte något som jag längtar till just nu. För då far JULIA.
MEN. det är ite än och jag tar som sagt en dag i taget.
.







.
tack och hej leverpastej.


Kommentarer
Postat av: Anonym

goa rara Cornelia du är så söt och fantastisk. älskar dig. kram fr mormor

2010-08-02 @ 21:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0