BEIGE HISS.




.
DET är är då en hälft av vad jag konsumerade i Örebro stad. En beige skjorta som jag verkligen tycker om. den är förövrigt köpt på Gina tricot.
Jag brukar aldrig passa i skjortor men den här tycker jag blev rätt så godkänd. Nu i den här outfiten så har jag tagit på mig mitt egensydda vita spetslinne under som en lite detalj. så låt er inte luras att skjortan är blommig. För det är den inte. NÄPP. Bara beige.
Och kjolen är också ny och kommer från favoritaffären MONKI. Kan inte riktigt förklara vad det är för material. Jag tycker själv att det ser ut som skinn men det är det inte. Men det kommer nog bli en favorit till hösten blandad med färgstarka tröjor och tunna svarta strumpbyxor och lite brytande acessoarer. Väldigt enkelt, snyggt och skönt. Taggar på något vis ändå hösten. Höstens färger. Höstens kläder. Löven. Känslan. Och tro det eller ej. Men skolan. med tanke på att det blir gymnasiet. GGAAAHHHH. AWSOME.
sen turbanen som jag har på huvudet på en av bilderna den fick också följa med hem i kassarna. Den kommer bli perfekt till basfärgade kläder och bara bryta med lite leopard. SKÖNT.
.
Idag ska jag, Julia och mamma ha en egen dag bara vi. Och göra lite mys. Vi ska om ett tag in till stan. Och där ska vi bland annat äta på Allstar tror jag. YEAH.
Sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Berättar mer sen. Och kanske kommer det någon enstaka bild också.
.
tack och hej leverpastej.
.







Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är jättefin i din outfit Cornelia verkligen kram

2010-08-14 @ 09:31:17
Postat av: Anonym

Var har du hittat skjortan då?? :)

2010-08-17 @ 09:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0