DÅ VAR DET KLART.

NU SÅ. Nu har jag äntligen fixat klart header och min blogg sig själv igen, fast nyare och ännu lite snyggare enligt min åsikt. HEHE. Men det är ju bara vad jag tycker. vad tycker ni? blev headern bra.
jag kan ju stolt säga att jag fixade dit allt utan Julias hjälp at all. Det tog lite tid men nu ha jag alla fall lärt mig ett och annat. SKÖNT.
.
Jag och mamma kom tillslut iväg till stan vid ungefär halv fyra och stressade omkring för att hinna med så mycket affärer som möjligt. Vi ska nämligen ta ett familjekort imorrn. Passa på nu innan Julia far. och tanken var att vi skulle ta nu på sommaren när vi var bruna. Men eftersom att sommaren i norr inte är så varm och solg av sig (speciellt inte de senaste veckorna). så har det inte blivit mycket av STEKNING. Så för stunden så är Gotlands-brännan försvunnen och vi säger hej till vinter-bleka Cornelia. Men aja. What to do liksom?
Hur som helst så ska vi ta kort imorrn. och tanken var att vi skulle hitta något på stan som vi skulle ha på oss då. men vi hittade ingenting. men däremot så köpte jag lite annat. Ett par jättesnygga stövlar, en stickad slapp tröja (hur skön som helst) och ett par jeans. Faktiskt. Det känns jättekonstigt att jag har jeans rätt så ofta nu för tiden. För förut så hade jag typ aldrig jeans. Bara leggings. För jag har aldrig gillat jeans just därför att de är så osköna, med deras gylf och knappar och allt. Men jag tycker det det är galet snyggt så tillslut så bestämde jag mig för att följa skönhetens ordspråk: "ska man vara fin får man lida pin" och köpte ett par. och idag så köpte jag mina andra. Och jag har börjat vänja mig faktiskt.
Ni får se hur alla grejerna ser ut imorrn när jag har tid.
.
SOM sagt. vad tycks om headern?

.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: cooljulia

SNYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYGGGGGGTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-08-04 @ 10:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0