FINNS INGET ATT GLÖMMA.


.
DENNA dag så kom jag hem igen efter två veckor i norrmjöle på TB. HUR kul som helst!! det ägde sönder.  såååå mysigt och en massa nya mysiga människor som man skapade kontakt med. De här två veckorna har definitivt satt avtryck i mitt liv. Finns inget att glömma.
.
bilden ovan är en liten försmak på alla många bilder som tagits under tolv dagar. Kommer mer såklart och redigerade kommmer de vara. Men inte nu för nu har jag nått toppen av trötthet och vill inte göra annat än att bara vara slö och dryg och bara vara för mig själv och göra sådant som jag saknat. Som att se sex and the city säsong tre. HEHE. najs. och en massa annatt också. Jag ska någon dag börja sy min klänning som jag köpt tyg till men det finns ingen ork till något för stunde så.  JA.
Som sagt ni komer få veta mer sen när jag orkar och tar mig tid.
.
tack och hej leverpastej.
.
den här låten blev lite av en TB-sång under lägret som alla gick omkring och sjöng på. HAHA. Skitbra.
Shan "The Man" Atci – Toarulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0