GOOSE PIMPLES.


.
IDAG har det varit en rätt så seg dag faktiskt. För vi ha haft ett typ tre timmars långt hål  i princip hela dagen. BLÄ. man siter som bara där och blir trött. Men det är noh mest för att man inte kommit in i någon rutin och vet inte var man ska vara typ nu till en början.
Imorrn har vi också ett långt hål men då ska jag, emeli och lydia och Sofie iväg och kolla på hannaskolans (vår förra skolas) träning inför friidrottstvälingen. HEHE. Ska bli kul att kolla på och inte delta. SKÖÖNT. Friidrott. Inte min grej.
.
Idag träffade jag Sofie och vi mös och åt middag på kyrkan tills de var dags att gå mot UBC. För där skulle nämligen det första mötet för konferensen som är nu den här helgen vara. Vi skulle sjunga i lovsången så. DEt var lite småkyligt att gå dit. Höst påväg. AAHH.
Mötet var awsome. Aron Jayne var där och pratade. Hur bra som helst. Så inspirerande.
.
Imorrn är det coskå möte och jag ska sedan sova över hos sofie så det blir nog inge blogg imorrn.
Men något som blir imorrn är fototagning på skolan till våra skolkort till bibblan osv. Najs eller..
.
Nu sk ajag verkligen sova.
.
tack och hej leverpastej.
.



Kommentarer
Postat av: Pappsen

Gillar! ;-)

2010-08-27 @ 06:56:06
Postat av: camilla palm

ehmn.. svarta harem, vitt linne, en halsduk kavaj och ett par nya skor från scorett, "acne pistols"-liknande =)

2010-08-27 @ 09:30:00
URL: http://camillapalm.blogg.se/
Postat av: julia HHHHHHH

hur är det möjligt att JAG uppdaterar bättre än dig min kära sistaaaah?! vill höra om ditt liv okej.



KÄRLEK

2010-08-29 @ 06:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0