IN HER SHOES.


.
HAR
inte jättemycket att skriva eller visa. Eller egentligen så har jag saker att skriva men jag har inga bra bilder att lägga in till det. Så. JA. Men nu så satt jag och kollade igenom lite äldre bilder på min systers dator. (Men julia var bara lugn. jag kollade inte på något otillåtet). och där så hittade jag bilder på ett par skor som jag tycker väldigt mycket om. De är från monki. Och när jag köpte de så var det rea så ja. De fick följa med hem direkt.
På de här bilderna så prövar jag kläder och skor inför en begravning.
Och jag tänkte bara att när jg ändå lagt ut två olika inlägg nyligen om skor så kunde jag ju lika gärna tråka ut er med ett par till. HEHE. Men i like it.
Jag tycker väldigt mycket om skor. Det finns så många snygga. Och varje sko har verkligen sin egna lilla personlighet och tro det eller ej men skor kan faktiskt säga väldigt mycket om personen som bär skorna. Det kan låta lite creepy. MEN. Det är ändå något som jag tror stämmer. Eller så kan det beskriva lite grann hur man mår för stunden. HUR som helst så är skor väldigt härligt. Det finns så många olika sorter, färger, klackar, mönster, stilar. NAJS. FINT.
.
Nu ska jag se på Moulin Rouge med Julia och vår vän Stina. De har bakat gott gott. Så nu blir det mys. Har själv aldrig sätt filmen. Men den verkar intressant. Så.
.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Gullle gumman hörde att du är ensam hemma, hoppas du har det bra. Krammmmmmmmmmmmmmmmmm mormor

2010-08-07 @ 17:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0