IN MY HEAD. I SEE YOU ALL OVER ME.

DIG. Dig saknar jag. Han saknar jag. Honom.
Har precis lagt på luren efter ett två timmars långt samtal med min underbara. Då vi pratade om allt och inget, allt mellan himmel och gjord ungefär, och lite bortanför det också. HEHE.
Det var hur mysigt som helst. Härligt att höra hans röst. Längtar så efter att få spendera tid med honom. Vi har varit borta från varandra ett rätt så långt tag nu. Just därför att vi går om varandra hela tin. När jag kommer hem åker han och tvärt om. Men på söndag ses vi igen och tills dess håller v varandra uppdaterade på telefon. Det är fiiiint.
MIN. Han. Honom. Du. Jonas.
.
Jag vet att jag lagt upp den här bilden innan. Men Jag tycker om den så mycket så det blir helt enkelt en favorit i repris. För min del.
.

.
tack och hej leverpastej.
TobyMac – City On Our Knees
Den här låten har jag och jonas utsett till VÅR låt. Den är jättefin och precis som på sorgliga filmer så tänker jag på han varje gång jag hör den. Och tro det eller ej, men det kan också ibland fällas en tår.

Kommentarer
Postat av: kristina

det är verkligen en underbar bild! så glädjefyllande och ååhh.. bara såå fin! och jaaaaaaaaaaa jag hade det mer än underbart i grekland!

2010-08-04 @ 00:32:51
URL: http://melodyofyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0