JAG VET VEM JAG ÄR NÄR JAG ÄR HOS DIG.


.
HÄR
lite mysigt fina bilder som vi tog samma dag som TB slutade. MIN underbara Sofie. Min skatt.
Hon är verkligen den bästa. Och förutom att hon de mest fantastiska sidorna utan fel så är hon också den COOLASTE. Den coolaste personen jag känner. Hon är så otrligt stark och inspirerar mig så ruggigt mycket.
Hon är en sådan person som borde finnas i allas liv. Hon är otroligt stöttande. Det är alltid henne jag tänker på först när jag behöver tröst eller bara behöver prata. Hon förstår verkligen också alltid och säger alltid det man vill höra. Det är typ magiskt. Och speciellt denna sommar när det hänt så otroligt mycket så har hon alltid funnits där. Så härlig. Vad ska man säga. Vi har delat mycket och upplevt mycket tillsammans. Det finns ingen liknade. Jag vet vem jag är när jag är hos henne. Hon. Dig.
.



.
tack och hej leverpastej.
Melissa Horn – Jag vet vem jag är när jag är hos dig

Kommentarer
Postat av: sofie

aww. Pussgurka! känner precis samma sak för dig. Du är underbar. MEN vad hände med min haka,eller jag menade mina hakOR??hahah inte vackert.

2010-08-02 @ 23:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0