KÄRLEK PÅ RIKTIGT.

.
ÄR det inte underbart när man inser hur mycket man älskar någon. Och hur mycket man faktiskt bryr sig om personen och att man aldrig skulle kunna föreställa sig ett liv utan den?
För någon minut sen så kom det en sådan känsla över mig bara. Det var när pappa kom in genom dörren efter att han varit ute ett tag och cyklat i sina hurtiga kläder. och när han kom in så har han ett stort leende på läpparna och man bara ser glädje stråla ur hans ögon. och man bara vet att han är lycklig.
Och jag blev så glad över att han var glad. och jag insåg hur mycket jag älskar min familj. Inte för att jag inte visste det innan. men ibland behöver det bara komma upp för en. hur mycket de betyder. Och det hände nu.
Jag älskar verkligen min familj över hela mitt hjärta. Det är riktig kärlek. Real love. och det vore bara tokigheter att tro något annat.
att älska någon är så svårt beskriva med ord eller på något sätt. men jag tror de flesta vet hur jag känner.
När man inser något sånt här så känns det som att hjärtat blir tusen gånger större. Så stor är kärleken.
älska dina nära och kära. ett gott råd. visa det. var glad över det. var stolt.
.
ps. bilder från gotland i sommar. ds.
.
tack och hej leverpastej.
Regina Spektor – Real Love
.








Kommentarer
Postat av: Pappsen

Lillgumman, vad du är söt! Älskar dig! ;-)

2010-08-30 @ 22:36:35
Postat av: Mamsen

Söta du vilka fina ord! Tack! Ja, ibland behöver man stanna upp och se vad man har....kram

2010-09-01 @ 15:44:30
Postat av: Anonym

vilka fina bilder och även det du skrivit.

2010-09-01 @ 23:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0