PAPERCUT.


.
IDAG är det en ny dag och den ska spenderas med William och Jonas. Just nu så sitter jag och William och kollar på Harry Potter och Fången Från Azkaban. Länesen man såg den. William har precis fått börja se de filmerna så han är helt fast. Han är nu inne på andra gången att se alla filmer. Igår såg vi sexan.
Snart kommer Jonas också och vid två ska jag och Jonas till frisören för att klippa oss. Eller Jonas ska mer klippa sig jag ska mest bara slinga håret. Eller bara och bara. Jag kommer att få en helt annan färg på håret. Ni får se före och efterbilder sen.
.
tack och hej leverpastej.
Apollo Drive – Papercut
.







Kommentarer
Postat av: Alice Risholt

SV: det står i inlägget varför det står sofie.. xD

2010-08-16 @ 12:36:26
URL: http://alicerisholt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sötnos, du är så vacker mitt gullebarnbarn. kram fr mormor

2010-08-16 @ 18:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0