SYSKONKÄRLEK.


.
ÄR  DET INTE UNDERBART ATT ÄLSKA NÅGON. Att bry sig om någon. Vara ledsen när personen är ledsen, glad när den är glad. Finnas där för personen. Trösta personen. Vara stolt över personen. vara arg på personen. Älska personen.
.
Det här är bilder på syskonen Helleday från förra sommaren som då spenderades i Örebro. Och på just den här dagen när bilderna togs så var det mormor och Göstas bröllops dag. Och det var det nu igen igår. Så grattis till de!!!!
.
Jag älskar verkligen mina syskon. Min lillebror. Min storasyster. William och Julia. Så härliga. De har båda helt underbara personligheter. De är som lika. Vi är alla tre lika. Ja eftersom att vi är syskon. Men ändå så olika. Är det inte coolt hur många underbara olika personligheter det finns. Jag menar alla är ju unika och sin egen. Men alla är ändå fantastiska på sitt sätt. Ganska coolt. Alla har liksom det lilla extra. och då kan man ju tänka att om alla har det lilla extra så är det ju likadant som att säga att ingen har det lilla extra. men så fukar det inte. Alla har den där bonusen. Det lilla extra. Och alla har sitt egna "lilla extra". Och det är det som gör alla så unika.
Och det är så kul att upptäcka andras "lilla extra". Vad som gör just de speciella. Till vilka de är. Vi är alla vackra människor men med något eget. Vi är alla som tummar fast med olika tummönster. Färger med olika nyanser.
.
Mina syskon är såklart två av dessa unika eftersom alla är det. Och de är tycker jag extra fina och mysiga.
Mina två skatter. Helt sjukt sköna. Vi är en perfekt trio som håller ihop väldigt bra. MYS. De bästa.
.









.
tack och hej leverpastej.
Du vet väl om att du är värdefull

Kommentarer
Postat av: JULIAAAA

DUUUUU är ju underbar cornelia.

2010-08-09 @ 21:53:25
URL: http://juliagoesamerica.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilka fina bilder

2010-08-09 @ 22:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0