NU ÄR ALLA SMÅ STJÄRNOR.


.
TÄNKTE bara berätta lite om min dag idag hos Jonas. Har inga bilder för jag glömde ta bilder. Så jag visar en gammal bild från en höst för några år sen. Då jag hade min riktiga hårfärg. Blont. Jag ska för övrigt på måndag åka till frisören och slinga håret till blont. Jag är nervös. Men det ska nog bli bra. men det är bara det att det var så längesen jag hade blont hår.
Alla fall så kom jag till jonas och det första vi gjorde var att jag hjälpte honom inne i hans garage att skruva upp saker. sen blev det ruskigt varmt så vi bestämde oss för att åka till bäcksjön och badade. DE var galet skönt. Hur svalkande som helst.
Vi var där typ hela dagen och sen mot eftermiddagen så kom resten av hans familj som en räddning till våra hungriga magar. Så det blev grillat, och bragokex till efterrätt. MYS.
Det bar sedan iväg tillbaka till huset för jonas skulle klippa gräs så medan så sysslesatte jag mig med hans dator där jag såg en riktigt värdelös film samtidigt som jag kollade in bloggar.
.
När han kom tillbaka blev det mys framför New Moon. Och i slutet av filmen pausade vi för att gå ut i kvällsvörmen och fika med familjen under stjärnhimlen. Jättehärligt. Vi pratade och bara njöt.
Det slutade med att jag och Jonas låg tillslut på deras altan och kollade upp mot stjärnorna och försökte desperat hitta kalavagnen. När den väl var hittad liksom den lilla kalavagnen så blev det till att leka tagen vi barn, i nattmörkret. Väldigt kul. Men jobbigt. Jag kan ju bara säga att jag var typ den enda som blev  trött och typ flåsade som en jagad gris. sån är jag. HEHE.
sen åkte jag hem i mörkret på moppen min.
.
tack och hej leverpastej.
Lars Winnerbäck – Nu är alla små stjärnor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0