DET ÄR ORD SOM ÄR BRA.

.
JAPP då var första dagen avklarad. Riktigt kul. Längtar till imorrn faktiskt.
Det blev bara roligare och roligare ju längre in på dagen man kom. Klickade faktiskt med några så det var kul. SKÖÖNT.
Dock så klickade inte hela klassen direkt som man hoppats på. Men de kommer ju med tiden. Jag menar det har bara gått en dag cornelia. Ta det lilla lugna.
Men alla i klassen verkar ändå väldigt mysiga. så det är fint. Det känns som en bra start. Liksom.
Men jag fattar ändå inte att jag har börjat gymnasiet nu. Helt galet. OVERKLIGT. Verkligen.
Vi slutade två idag inte alls tidigt som man hoppats på och trott så här första dagen. Konstigt. Min vän olivia fick däremot sluta redan vid elva så det kändes lite jobbigt att behöva gå så länge.
Men men.
Vi lekte lite "mingellekar" för att lära känna varann och gick hela dagen omkring med en namnlapp på bröstet. NAJS.
Lärde mig dock inte så många namn ändå men några. Typ de man pratade med. Men man har ju som tre år på sig så det är ju lugnt. Plus att man ska har namnlapp hela morgondagen också.
Det känns som att det kommer bli ett bra år. Imorrn är det en likadan dag som idag full med info. Sen på onsdag så börjar den första riktiga dagen. PIRRIGT. Men spännande.
Det som var tråkigt idag var att det regnade i princip hela dagen förutom några minuter i mitten då solen var framme. Hoppas det inte regnar imorrn. Tog moppen dit idag men nu har jag fått ett busskort från skolan så jag får se hur jag gör imorgon.
.
detta är bilder som jag tog lite snabbt utanför skolan.
.
tack och hej leverpastej.
Johan Halldén – Hakuna Matata
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gullan, kul att du kommit igång, å jag minns hur det var första dagen i en ny klass, både kul och lite pirrigt, men som sagt lycka till. Mormor

2010-08-23 @ 18:13:39
Postat av: Mamsen

Gumman, du verkar ha haft en bra dag och det gör mig glad! Snart får jag hör "in real life" hur det varit!

2010-08-23 @ 18:37:35
Postat av: Mamsen

Gumman, du verkar ha haft en bra dag och det gör mig glad! Snart får jag hör "in real life" hur det varit!

2010-08-23 @ 18:38:01
Postat av: Anonym

Gumman, du verkar ha haft en fin dag, väntar på att höra hur det varit "in real life"!

2010-08-23 @ 18:40:06
Postat av: kristina

välkommen till midgård! imorn kanske vi ses ;)

2010-08-24 @ 17:42:34
URL: http://melodyofyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0