FRUKTANSVÄRT FÖRFÄRLIGT GRÄSLIGT VÄRRE.


.
KUL. Att det är sommar. Och man typ är "bright-light-blek" nu. Inte ok. Efter Gotland så var man ju typ megabrun, typ en bränd pepparkaka eller något. Men sen när man kom till Umeå igen och mötte Vinterkylan så försvann allt och nu är man vinterblek typ. Typ så blek som man är på vintern. Det är ju förfärligt fruktansvärt.
Man blev ju typ ledsen när man var brun och man kollade på det blekaste stället (alltså där man aldrig har solat) och tänkte på att det var så blek man var på vintern. Helt sick. Och kul att man nu typ är så blek.
DRYGT.
Jag vill vara så brun som jag är på den översta bilden och inte den undre som togs i vintras. ÅÅH. Det är inte rättvist. Visst nu är det inte så fint eller varmt någonstans i Sverige. Men ändå. Jag blir så less. Man brkar ju faktiskt säga att Augusti är den riktiga sommarmånaden då det ska vara varmt. Men ICKE sa Nicke.
.
Nu ha jag sett klart "The last song" och den var inte så bra enligt mig. Jag tycker inte om Miley Cyrus. Hon spelar inge bra. Så töntig liksom. Men det är bara vad jag tycker. Julia verkade inte heller tycka den var så speciellt bra för hon somnade innan det ens hade hänt något. HAHA.
Men sen så började jag se på Favorit-serien "Sex and the city" och ska se något avsnitt till sen blir det till lite skönhetssömn förhoppningsvis.
.
tack och hej leverpastej.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0