VAD LIVET VILL GE DIG.


.
NU. har jag precis varit hos tandläkaren. Igen. Och fixat min tand. Den utsatta tanden borde den kallas. För den har varit med om mycket. Gått sönder två gånger. Blivit plastad tre gånger och slipad alldeles för många gånger. Nu hopas jag att det är bra ett tag alla fall. Jag vill inte göra mig för bekant med tandläkarstället. BLÄ. Gillar inte tandläkaren.
Nu ska jag alla fall städa lite i badrummet som mamma bad mig. Jag hoppas hon kommer hem snart. För. Jag har hand om William idag men inte hela dagen sa hon och jag kanske ska åka in till stan lite snabbt bara såhär över dagen och träffa jonas i stan. Men hon måsta komma och avlösa mig först. HEHE.
Hon är nämligen och gör lite ärenden i stan just nu.
.
tack och hej leverpastej.
.



Kommentarer
Postat av: Alice Risholt

SV: taaack:D

2010-08-18 @ 18:34:06
URL: http://alicerisholt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0