ALLA KNARKAR IBLAND.

.
SKA SÄTTA MIG PÅ GOLVET MED PAPPER OCH SNÖRE. för att slå in de sista julklapparna för i år. jag vet. julen är redan förbi. men det är så att jag har en massa julklappar till mina fina vänner och min älskade pojke som jag inte ha gett ännu. men ska göra det den närmaste veckan. och då måste de vara inslagna. så det är bara att sätta igång cornelia.
.
därför bjuder jag på lite julklappsbilder också. för bilderna ovan är nämligen lite sånt här smått och gott som jag fick av familjen.
det är en mysig-varm-choklad-kopp. perfekt för mig. chokladnarkomanen är jag. morgon och kväll. kan i princip inte leva utan det. choklad i mitt hjärta. döm mig inte. alla har något de knarkar.
en hårdisk så mina bilder slipper försvinna helt när datorn en dag kraschar. vilket jag förväntar mig att den gör. med tanke på att det är en pc. förlåt alla pc-älskare.
ett par äkta egenstickade lovikavantar för att slippa frysa om fingarna i vinterkylan som är på besök.
en receptbok fylld med choklad. väldigt bra eftersom att varje gång jag bakar. när jag väl bakar. så är det choklad i 99% av fallen.
ett par torgvantar eftersom det inte går att använda iphone med vantar på. plus att jag tappade bort exakt såna torgvantar för ungefär ett år sedan. och nu fick jag ett par nya likadana. magiskt.
och till sist en tom och jerry tidning. när man behöver ett gott skratt som mest. då vet jag vad jag ska göra.
tack tack och åter tack för dessa små godingar. och allt annat som jag inte visade här också såklart.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: JULIAAAA

ÄLSKAR DIN NYA HEADER!!!

2010-12-29 @ 00:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0