BERT AND HERMAN HUNTERS.

.
HAR VARIT HOS MIN KÄRA VÄN MARIKA OCH FOTAT OCH GREJAT. eftersom att det är här är ett fördaterat inlägg så kan jag inte berätta hur det var och vad vi gjorde. men jag vet att det var awesome. för man har alltid kul med marika. vi ska nu mot kvällen iväg till bräntberget och åka pulka. nostalgi. MYS. med ett helt gäng. blir sjukt skoj!
ni får höra mer senare. vet dock inte när. för efter kommer min älskling hem till mig. så vi ser väl.
.
tänkte bara dela med mig av denna låt. inte den bästa som finns. men den har varit med länge. och har gett mig många minnen. och framförallt så blir jag alltid glad när jag lyssnar på den. så lyssna och sjung med.
Bert And Herman Hunters – Älskade ängel
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0