EN KORSNING MELLAN RÖDLUVAN OCH PIPPI.

.
RÖDLUVAN ÄR PÅ PLATS IGEN. känner att jag blev nöjd efter ett besök hos frisören igår. väldigt rött igen, men denna gång på mina villkor och lite mer åt pippis håll.
brukar oftast trivas bäst med min hårfärg när det ha gått någon vecka, för då ha färgen svalnat av lite och blivit mer äkta.
.
idag är första officiella lovdagen, ja är bara hemma och myser med julklappsfix och desperat houswives rullande. skön dag.
ska senare julstäda lite, för det behövs också.
som pippi säger: städa städa varje fredag, också varje jul. det tycker jag är kul. och ja är lite pippi-aktig idag så det är väl barea att börja leva upp till hennes standard.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hur snyggt som helst :D

2010-12-22 @ 14:16:21
Postat av: juliaaaaaaa

HUR KOMMER DET SIG ATT JAG HELA MITT LIV VELAT HA PIPPIFÄRG PÅ MITT HÅR MEN ALDRIG FÅTT. men HELT PLÖSLIGT får du färga EXAKT vilken färg du vill. blir less.

2010-12-23 @ 04:11:34
Postat av: Olivia

AWESOOMW :D:D

2010-12-27 @ 16:41:55
URL: http://ettsyfte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0