JULAFTONS KVÄLL.

.
EFTER JULAFTONS MORGON VAR ÖVER. då var det dags att bege sig mot skeppsviks herrgård för at äta julbord som vi brukar. gott.
.
så här såg william ut. är han inte grymt stilig. kan ju bara skryta och påpeka att skjortan och flugan fick han av mig.
.
.
ni får se hur jag såg ut i ett annat inlägg senare. have some explaining to do. hade nämligen inte exakt det jag tänkt mig.
.
det är så otroligt mysigt där. finns alla julmat man kan tänka sig. och det är himmelskt gott.
.
.
nu kanske ni funderar över varför det ligger jordgubbar på samma tallrik som julmaten. men det fanns faktiskt där att ta till maten. tro det eller ej, men de var goda inte  och det var faktiskt gott med en jordgubbe som brytning tillsammans med kött och potatis. kul med nya grejer.
.
.
ett julbord och fem proppmätta personer senare drog vi oss hemåt för att se inspelade kalle anka somvi hade missat och dela ut julklappar. MYS.
.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0