JULAFTONS MORGON.

.
JULAFTONS MORGON. man vaknade somvanligt av pappas fina pianospelande, är så stämningsfullt. skulle vilja vakna till det varje morgon istället för min äckliga alarmsignal..
jag och william tog våra julstrumpor och gick ner för att tillsammasn med familjen öppna de små presenterna och bara mysa.
älskar julaftonsmorgonar. så lugnt och skönt. ingen stress.
.
sen blev det härlig julgröt och saffransscones till frukost. pappa blev den lycklige att rimma eftersom att han hittade mandeln i sin gröt. förra året var det jag, lika kul varje gång. egentligen inte så roligt om man tänker på det. men tillhör traditionerna så det ska vara så.
.
vid tolv skypade vi med min käraste syster julia. visade henne runt i huset med all julstämning. kändes sjukt onstigt att prata med henne så. hon ska ju vara här. och att inse att hon inte var det. det var inte det enklaste.
sedan gjorde vi oss iordning för att åka iväg mot skeppviks herrgård för att fortsätta vår nytillagda tradition sedan tre år tillbaka¨, och äta julbord där.
ni får se bilder från det och lite från kvällen imorrn.
god jul. hoppas alla haft det toppen.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Olivia

MYYYS!! :)

Kom ihåg när vi detaljerat berättade om våra jultraditioner.. hihi.

SAKNAR DIG VÄNNEN!!!

2010-12-27 @ 16:41:04
URL: http://ettsyfte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0