JULGÅRD PÅ MIDGÅRD.

.
IGÅR VAR DET EN FREDAG MED MÅNGA HÄNDELSER OCH MYCKET BILDER.
så här kommer första bunten med bilder. det är från julgård på midgård. det var hela dagen.jag ha inte så många bilder o de jag har visar inte direkt allt som hände under dagen. men jga kan berätta istället.
det var pyssel, pepparkakshustävling. som jag och tjejerna på bilderna skulle vinna. men som vi inte fick chansen till eftersom vi aldrig kom med i tävlingen. men det gjorde inget. man kan ju inte bara tänka på sig själv. hehe.
det var dans runt granen, dansklasserna hade en lite uppvisning där också tomtefar hoppade fram (magnus *blink blink).
det var humantetris och megatwister. fråga mig inte hur det går till. för det vet jag inte. ehhe. just det och sen var det "finding santa" också, vilket gick ut på attd et fanns förklaringar på affisher där det stod hur nissarna som gick omkring på skolan såg ut. en hade polkagrisskockar, en hängsle, en et töjt öra osv. väldigt kul grej. men jag hittade dock aldrig någon. haha sämst. men men. mysig dag.
sen var det två kilar som julrappade också. haha så sjukt kul. ps. de på bilden.
.
och efter dick jag, marika och sofie till stan. jag och sofie stannade i stan och handlade julklappar. känns ju som attd et börjar bli lite ångest nu. aaah.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0