LAST WEEKEND I MADE CLASSIC AMERICAN DONUTS.

TÄNKTE BERÄTTA OCH VISA LITE FRÅN HELGEN SOM VARIT. va gjorde jag. jo jag var på nobelmiddag på fredagen. som jag kan visa bilder från sen.
sen åkte jag hem till jonas där vi såg på film och myste med hans familj. sedan läggdags mitt i natta. sen på lördag åkte vi in till stan av olika skäl. jag skulle träffa några fina tjejer. det blev linnea och sofie. vi fikade och pratade. sen åkte jag till ubc där jonas var. där hjälpte vi till inför en julpjäs, åt korv och träffade fina människor. balnd annat tjejen nedan. söt.
.
.
SEN TILLSLUT PÅ EFTERMIDDAGEN DROG VI OSS TILLBAKA HEM TILL MIN POJKE. då klippte jag honom, eller snaggade kanske man säger för jag rakade bort sjukt mycket hår. var första gången jag någonsin kklippte någon eller rakade någon. så det var väldigt nervöst. från början höll jag bara rakapparaten vid hans huvud och blundade tills jonas skrek till mig att jag måste titta. efter det gick det bra.
om ni undrar vad det är för gul grej som jonas har på sig, så är det någon sån här grej ma har när man blir klippt för att inte få hår på sig eller golvet, sjukt smart grej så ut som en stor haklapp.
.
JAG GJORDE ETT FÖRSÖK till att raka bort allt hår förutom ett hjärta på bakhuvudet. vet inte om ni ser att det är det som det föreställer. men jag försökte. hehe.
sen rakade jag bort hjärtat. så ni kan vara lugna det är inte kvar nu. he.
.
.
SEN BLEV DET TILL ATT BAKA OCH LAGA MAT SAMTIDIGT. inte det lättaste. vi var fem i köket tillslut, alla syskon nästan, jag och en tjej som heter ida. det var väldigt kul vi gjorde köttfärssås och spaghetti med väldigt blandade kryddor och bakade munkar med alla sorters fäger glasyr på. sjukt fina.
dock så smakade aldrig munkarna för vi var så mätta efter maten och en massa överbliven glasyr. gott.
.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: bitte



Hej har just nu en tävling där 2 personer har chans att vinna varsitt presentkort på 1000 kr hos Nelly

2010-12-16 @ 17:03:20
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1845

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0