VAD HÅLLER DU I DIN HAND?

.
TÄNKTE BÖRJA VISA LITE JULKLAPPAR FÖR ER. får se om jag visar allt. men men.
här har vi då min kamera och ett nytt objektiv som jag skrev om tidigare. detta var alltså ingen juklapp, men pengar fick jag och jag valde att använda de till det. så det blev som en julklapp från mig själv. finfint. hehe.
.
.
sen har vi då ett par örhängen. jag har dock bara på mig ett eftersom jag håller på att töja mitt vänstra öra. tycker verkligen om örhänget, så mig. ha velat ha ett lite större och utstickande fjäderörhänge, men nte hittat något bra. och så kommer min kära mormor med de perfekta. underbart.
.
.
tack och hej leverpastej.
The Fray – Never Say Never <------ (SÅ SJUKT BRA LÅT. LYSSNA)

Kommentarer
Postat av: Sandra

the fray = bääst :p

2010-12-26 @ 20:41:15
URL: http://litetmusikbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0