ÄNTLIGEN.

.
ÄNTLIGEN. Nu har familjen Helleday äntligen kommit hem efter 12 dagars semester på diverse olika ställen. Men framför allt GOTLAND. Vi har befunnit oss Nära Visby men ändå inte HEHE kommer inte ihåg vad stället hette. Och jag har verkligen ingen kraft till att fråga någon klok.
Hur som helst så har vi bott i universums mysigaste stuga. Orkar inte skriva så mycket nu men jag säger bara. MYS. GAMMALDAGS STIL. BAKA. UTEDUSCH. MORGONSOL. KVÄLLSSOL. DAGSSOL. MINST TRETTIO GRADER. BAD. STRAND. HYRDA CYKLARR. BLOMMIG KLÄNNING. BRUNA BEN. RAOKAR. FÅR HETER LAMM. SMÅKRYP. MYGG. BRÄMS. KAMEROR I PLURAL. GALNA KOSSOR. RÄDDA KOSOR. GALNA MYGGOR. IDYLLISKT. Och så otroligt mycket mer. jag ska, jag lovar, berätta och förklara vad jag menar med alla dessa ord. Det har alla fall varit en magisk och innehållsrik vecka. inget man kommer glömma i första taget. Älskar min familjs sätt att vara.
Bilden ovan är ett litet smakprov från Gotland då vi skulle besöka raokarna. Och en raok är alltså stora stenar som har grävts fram och blivit formade av vattnet. För de som inte visste. Jag vet knappt. Så jag vet inte om jag förklarade rätt. Men det är vad jag tror. Stenar är det alla fall. HEHE.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0