DÅ.

.
HÄR. Är lite mer bilder från gotland då vi gav oss iväg mot Fårö och lekte i blåsten vid raukarna. Vi satte igång och tog julkort för att slippa stressa med det sen när julen börjar närma sig. det är verkligen så äkta vår familj att göra så. Plus att vi har ju ändå alltid med oss minst två kameror och en filmkamera över allt. så det var liksom inte så att vi inte var förberedda. den gången vid raukarna så tog vi till och med oss ett litet stativ för att kunna ta bra kort. Vi stod där och posade medan en massa folk gick förbi med sneda blickar och kollade. HEHE. ja ni kan ju bara tänka er hur det såg ut. Med tanke på att det är ett känt turistställe så var det inte lite folk där och vi kämpade hårt för att inte få med någe folk på bilderna. Det kom med några men då säger bara pappa glatt: de redigerar vi bort sedan. Så det är lugnt.
.

.
NU. Är jag hos Jonas. Jag kom till han igår och de senaste närmaste dagarna så har jag varit hos min vän sofie och myst i många härliga dagar. ni ska få se bilder sen.
.
tack och hej leverpastej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0