DÄR BORTA SA HON.





HEMMA hos Sofie så myste vi med att titta på favoritserien OC som jag har sätt minst tusen gånger och inte kan få nog av och som Sofie precia har börjat dölja och är som galen i. Det var jättehärligt. Jag somnade dock väldigt snabbt eftersom att det inte hade blivit en lång natt den dagen.
Nästa dag så drog vi snabbt iväg mot stan och letade efter nya saker för att fylla våra garderober. Och köpa det med pengarna som vi inte hade. Men lite fick följa med hem. Jag köpte ett par jättemysiga byxor på monki för halva priset som ni kan få se någo dag. och ett blommigt tyg köpte jag också för jag ska börja sy en klänning som har befunnit sig i mina drömmar ett tag nu och som förhoppningsvis ska bli något liknade av vad jag tönkt mig. Ni får se när den är klar.
Sen åkte vi till Ålidhems centrum och köpte, tro det eller ej, endast nyttiga saker. För vi hade den dagen bestämt oss för att dra fram den sidan av oss som vi visste fanns någonstans. och mycket frukt och grönsaker fick följa med oss hem för senare mot kvällen så sat vi framför en dålig film vid namn SEBBE och doppade frukt i smält chocklad och grönsaker i dippsås. MUMS. Och den dagen kom vi fram till att nyttiga saker faktiskt också kunde vara gott. Vilken grej liksom. Och den natten gick vi i säng stolta över oss själva.
.

.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0