FARVÄL JUPITER.


.
JA MEN DÅ SÅ.
Nu var det dags att försvinna ett tag igen. För ja ska nämligen åka iväg idag till ett läger som håller på i 12 dagar exkat så under den tiden blir det tyvärr inget bloggandet. Så ni får leva på det som redan finns eller besöka andra bloggar tills vidare. HEHE.
Det börjar alla fall klockan tre idag så jag ska snart åka. Ska bara kolla så att jag packat allt och så ska jag ju äta frukost såklart.
Just nu för stunden så är ja väldigt trött. För jag har verkligen vänt på dygnet nu som säkert alla andra också har. Och på lägret så kommer man väckas redan klockan åtta och det kommer ju typ vara döden. Men kanske ändå ett bra sätt att bli tvingad till att vända tillbaka dygnet. Inför skolan och det som kommer sen. Fast nu insåg jag just att det kommer ändå vara hela tre veckor kvar av lovet när jag kommer tillbaka. HEHE. Och det är ju verkligen tilräckligt med tid för att vända dygnet igen. HEHE. ojdå. Men aja. DEt är ju härligt det.
.

.
NU. Ska jag gå ner till köket och göra mig något att stoppa i magen. Hade gött i tolv dagar nu. Så hörs vi sen.
.
tack och hej leverpastej.
Lars Winnerbäck – Farväl Jupiter
.

.




Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnos ha de så kul på lägret. kram fr mormor

2010-07-20 @ 22:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0