YES.

NU. Äntligen dags att träffa den coolaste på Jorden!! min underbara älskade bästa vän SOFIE KOLLBERG!!!
Har inte träffat henne på megasuperduperlänge och jag dör seriöst!! Finns inte ord för det. men jag behöver henne. Vi behöver varandra.
Jag ska någongång sätta mig och skriva ett inlägg om henne och lägga ut en massa bilder. Men det finns alldeles för mycket att säga. Så jag måsta ha mycket tid och kraft!! Men det kommer utan minsta tanketvekning hända. OJA.
Hoppas hon kommer snart. Hon skulle Cykla hit. Duktig som hon är.
Asså jag fattar inte. Det är typ bara jag som inte orkar cykla någonstans. HM. För Jonas brukar också cykla hit. Men ju för sig så är sofie och Jonas tremeningar. så det kan ju ha med det och göra. Min bästa vän och min älskling är släkt. Hur stor är chansen liksom. HAHA.
men jag tycker det är konstigt attt jag inte har samma hurtighet som de jag umgås med. Bukar men inte Säga att man blir som de man är med. HM. AJA. det är bara att leva vidare. Men förresten plus att jag har en galet hurtig syster också. Hon cyklade en gång till sin bästa vän Caroline och hon bor verkligen ute i ingenstans. tre mil här ifrån. Eller kanske fyra. men mycket var det alla fall. och hon cyklade både dit och hem. bara för att hon ville träffa henne. Det är viljestyrka och tålamod vill jag lova. Måste fråga vart hon fått tag på det. för jag har inget av det. JOBBIGT.
.
tack och hej leverpastej.
.

.
DEN här bilden är från förra sommaren. SKILLNAD. EH ja.
Har saknat henne mycket!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

goa rara Cornelia, du är helt underbar kram fr mormor

2010-07-15 @ 20:42:10
Postat av: zeibrant

Vad fint ni måste ha haft det på Gotland!

Hur varmt var det egentligen i vattnet? Har ställt samma fråga till Julia.

Umgås man tillräckligt länge med någon hurtig person så finns det chans att man påverkas förhoppningsvis i positiv riktning exempelvis orka cykla.

Ha´en fortsatt fin och skönt sommarlov!

I eftermiddag började min semester. Hoppas att Marie och jag kommer iväg på någon lite semesterresa, Öland kanske? Riktig resa utomlands blir det nog inte för vi är väldigt sent ute. Begravning, bröllop och en farbror(Z) med för dålig framförhållning har inte underlättat!

Zeibrant

2010-07-16 @ 23:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0