EN BÖRJAN PÅ NÅGOT NYTT.

.
JA
. Då var det dags. Nu har äntligen Cornelia Helleday skaffat en blogg. Eller? HAHA. Nä men jag har länge tänkt starta en blogg på grund av att jag har många fina bilder som bara ligger och  skräpar på min dator. Till ingen nytta. Och det kändes ju lite dumt, så då fick en blogg bli de stackars oanvända bildernas räddning.
Sen är det ju också kul att ha någonstans där man kan skriva sina tankar. Och så. Som en dagbok typ.
.
jag inviger med en nytagen sommarbild. Härligt.
Det vore ju väldigt mycket trevligare om man var brun. Men sommaren har ju bara börjat, så det är ju lugnt. Förhoppningsvis, om det ville bli lite mer sol alla fall. Men vad snackar jag om. Det är ju inget snack om saken. det kommer bli SJUKT varmt snart. Lovar.Om inte så finns det ju alltid solarium. Hehe.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: JULIAAAA

DU ÄR SÖÖÖÖÖT.

2010-06-14 @ 00:01:33
URL: http://juliagoesamerica.blogg.se/
Postat av: Pappa

Kör på! Jag ska följa med intresse!

2010-06-14 @ 19:41:49
Postat av: Mormor

det kommer att bli en toppensommar jag looooovar

2010-06-14 @ 22:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0