ETT ÖGONBLICK I SÄNDER.

.
SOM sagt så kom Lydia idag. OCH. Nästan direkt när hon kom så åkte vi iväg mot havet på en liten mysig picknick bara hon och jag och det stora blå vattnet. Och alla småkryp så klart. HEHE. Vi har bland annat upptäckt idag att pissmyror inte går att döda. Det är helt omöjligt. Vi försökte verkligen. TRO mig.
Men vi satt all fall där på den blåa filten med solen i ansiktet (i ett tag alla fall innan den försvann bakom träden).
Fikade alla olika sorters godsaker. Vi pratade om allt möjligt och skrattade om vart annat. Hur fint som helst. Har verkligen saknat att träffa henne. Har inte träffat henne sedan skolavslutningen tror jag. Det är skamligt.
Plus att hon inte har varit hos mig sedan förra sommaren vilket är annu mer skamligt och väldigt tragiskt. Hur kunde vi låte det gå så långt. Fy på oss säger jag bara. Men det var jättemysigt att äntligen få träffa henne.
Sen så tog vi en massa fina bilder som ni får lite smakprov på nu. ENJOY.
.
SEN så var det väldigt tur att vi hann ses idag för annar hade vi nog inte kunnat träffas förän flera veskor. För från och med imorgon och ända till torsdag så ska jag vara hemma hos Olivia och måla på deras husoch mysa med henne. Och sen på fredag så drar vi iväg mot bröllop och sedan Gotland. Och det hade inte varit ok att skjuta upp det så länge.
Men sen tänkte jag bara berätta det att pågrund av allt som händer denna vecka och så. Så vet jag inte riktigt om jag hinner blogga så mycket mer innan vi åker på fredag. Och då kommer jag inte att kunna blogga förän på två veckor för vi är borta i en och en halv vecka på Gotland. SÅ. AJA. Sånt är livet. Man kan inte lägga ner allt sitt liv på datorn. Vill spendera lite tid med familjen. Speciellt nu eftersom min underbart fantastiska syster åker iväg som utbytesstudetn nu till sommaren. Så då vill man hinna vara med henne så mycket som bara möjligt och ta vara på tiden.
.
tack och hej leverpastej.
Tone Pedersen – Blott En Dag
.


Kommentarer
Postat av: Patricia

visst var hon på fire camp i övik förra sommaren?:)

2010-06-28 @ 15:18:47
URL: http://patriciathorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0