FRÅN OCH MED DU.

.
FRAMEMOT kvällen så bestämde sig Jonas och William för att ta en vända med sina cyklar. För att styla eller något. HEHE. Nämen det var en härlig kväll och Jonas hade ju cyklat hit och hade därför sin cykel där till för att användas. Så varför inte liksom? Jag cyklade dock inte. Dels för att jag var trött och frusen. med andra ord inte på humör. Sen så är jag en usel cyklist och stylare och sådant på alla sätt. Så det var inte direkt lockande. Så jag stannade kvar på marken och tog lite bilder istället. För inom det området så känner jag mig mer trygg. Undra varför liksom. HEHE.
.
tack och hej leverpastej.
Oskar Linnros – Från och med Du

Kommentarer
Postat av: camilla palm

älskar den låten!

2010-06-22 @ 21:20:11
URL: http://camillapalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0