GÅ PÅ VATTEN.

.
IDAG. Är den dagen då jag officiellt äter vattenmelon för första gången hemma som vi har köpt till oss. Vattenmelon är absolut min favoritfrukt och körsbär såklart, men jag tror inte att det är en frukt så vi kan räkna bort det. Ända sedan jag var liten så har vattenmelon legat varmt om mitt hjärta. Under vissa år så önskade jag mig till och med en vattenmelon som bara skulle vara min. Och alltså jag förstår mig verkligen. För det är helt sjukt gott. Även om det bara är vatten typ så smakar det ljuvligt.
Nu ska jag sova för jag ska upp tidigt imorgon också för att skicka iväg William till fotbollsskolan. Så god natt allihopa. Dröm sött.
.
tack och hej leverpastej.
Lars Winnerbäck – Gå på vatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0