EN PYTTELITEN GUMMIBÅT.

.
här såg min midsommardag ut igår. Den började med att jag steg upp ohyggligt tidigt för att ta mig iväg på egen hand till Jonas. Jag hade tänkt att åka så tidigt för att jag ville väcka honom. Det fick jag också. TYP alla fall. Hans pappa hann före mig lite men Jonas var ändå lika död när jag kom. HEHE.
Vi åkte senare med hans kära familj till en strand och var där hela dagen helt för oss själv. Vi badade och jag tog mitt första  dopp på riktigt. Och med på riktigt så menar jag att jag var i vattnet längre än tio sekunder och plaskade och simmade. Det var mycket skönt. Sen spelade vi kubb med ved, strandpingis och jag och Jonas rodde omkring i en pytteliten gummibåt och stekte. Sen blev det dags för mat och vi fick verkligen en riktigt god middag som finaste Per och Bettan, Jonas föräldrar hade gjort i ordning åt oss. Supergott. Sen till efterrätt blev det kladdkaka med grädde och äntligen SVENSKA jordgubbar. Mysigt värre. Hela dagen var mysig och härlig. Helt enkelt en oförglömlig midsommar.
.
Dagen avslutades med att jag var så trött och somnade hemma och Jonas så det blev till att övernatta där. Annars hade jag nog inte levt idag om jag hade farit hem så trött på min moppe. Så det var tur att Jonas sa till mig att stanna. Men det är alltså min förklaring till dålig uppdatering igår. HEHE.

.
tack och hej leverpastej.
Various Artists – Små grodorna
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0