UTAN DINA ANDETAG.


.
MINA DAMER OCH HERRAR. POJKAR OCH FLICKOR.
.
ALLTSÅ. Jonas har alltså varit här idag och hållit mig sällskap medan william har varit borta och som vanligt så när William väl kommer hem så är Jonas typ den gulligaste och är med William och gör alla möjliga roliga saker som William bara älskar. Plus att han ser galet mycket upp till Jonas så han blir mer än lycklig varje gång Jonas vill göra något med honom. MYSIGT.
Fast det blir alltid något konstigt då för helt plötsligt så har William snott Jonas ifrån mig och jag blir den som är lämnad kvar och fattar ingenting. För de är så otroligt mycket bättre än mig i det de gör. Som att cykla, göra trix, fotboll osv. Jag är väldigt glad för deras skull. Men ibland så skrattar jag åt mig själv. För det borde egentligen vara William som blir ensam eftersom Jonas är min. Men aja. man kan inte få allt här i världen. HAHA. OTHER FIRST liksom.
.

.
Men hursom helst så kom jonas cyklandes till mig. Hurtig och snabb som han är medan jag sitter framför datorn och tittar på Gilmore Girls. en otroligt mysig och bra serie. Starkt rekommenderad. Har redan sätt alla sju säsonger men jag kan bara inte få nog. HEHE. Lite patetiskt kan vissa tycka. men sån är jag.
Jag blev så sjukt glad när han kom. Jag har verkligen saknat honom. och det insåg jag ännu mer när jag väl var med han än innan. Och jag har också insett något idag. Hur lycklig jag är. Jonas är så väldigt underbar och jag är så lycklig. Är nog väldigt ointressant för alla andra än just mig själv. MEN. Jag var bara tvungen att få ut det. Och då fick bloggen lida. HEHE. eller något.
Han är helt enkelt bäst. Och jag skulle inte kunna leva utan han och hans andetag.
.
tack och hej leverpastej.
Carolina Wallin Pérez – Utan dina andetag


Kommentarer
Postat av: stora bocken bruse

någon sade till mig att du fick Jonas lite senare på kvällen plus att du hade han hela dag oxå. någon annan sade att jonas känner sig dålig till mods ifall han inte gör något med william ;)

2010-06-22 @ 01:25:59
Postat av: camilla palm

mysigt =)

2010-06-22 @ 21:18:49
URL: http://camillapalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0