COME INTO MY HOUSE.


.
VI slutade redan vid tjugo i ett idag eftersom torsdagsblocken inte blev av. skönt. så då bestämde sig jag och amanda oss för att fota ute i snön. vilket vi gjorde också. vi hade varit riktigt ambitiösa och tagitmed oss varsin kamera, fråga oss inte varför. kul bara.
det blev mycket fina bilder som vanligt, vi hittade ett ställe med det eprfekta ljuset. mer säger jag inte. ni får helt enkelt vänta och se. men ta det bara lugnt. ni kommer inte behöva vänta länge, för ni vet hur jag är med nytagna bilder. det dröjer inte direkt länge innan de blir utlagda. jag blir så uppspelt av nya fina och färska bilder som man bara är väldigt nöjd med. hehe.
.
hur som helst så efter fototagningen frös vi obeskrivligt mycket så vi drog oss hem mot amanda för att värma oss med varm choklad. mm.. mums.
så det blev varm choklad, med skumtomtar i. det vra gott ja lovar (när de hade smält). sen pepparkakor, mandariner och skumtomtar i hel form. gott. och lite julmusik i bakgrunden till en massa babbel.
vi blev så julinsprirerade av all julkänsla. så vi bestämde oss för att sätta oss framför den klassiska filmen "love actually". filmen som man alltid plockar fram inte minst under julen. MYS. sen en bit in i filmen kom andra amanda och myste med oss. skön dag.
.
tack och hej leverpastej.
Kent – Come Into My House

Kommentarer
Postat av: Amanda

me no likey mitt face i andra bilden. men du är ju bara för sööööt cornelia! <3

2010-11-12 @ 15:23:15
Postat av: Anonym

Choklad är aldrig fel. :P

2010-11-12 @ 22:12:16
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0