DAGEN HAR KOMMIT.

.
NU HAR DAGEN ÄNTLIGEN KOMMIT. då cornelia ha blivit ägare till en iphone. känns sjukt konstigt. men galet härligt. försöker lära mig och vänja mig att skriva med touch. är en stor omställning för mig som alltid ha haft en massa stora knappar. men men. det kommer ju eftersom. den är min nu allafall. kan inte fatta det.
trodde aldrig att dagens skulle faktiskt komma då jag hade en iphone som var min egen. en chock verkligen. KUL.
.
kom på att jag kanske ska berätta varför jag knappt ha bloggat idag eller igår. det var för att klantig som jag är så glömde jag min dator på dansen (inte att rekommendera), precis när jag och sofie skulle gå iväg mot bion, för atts e den nya harru potter. som var grymt bra för den som vill veta. (att rekommendera).
fick panik närja upptäckte och dog närja började tänka på konsekvenser och alla mina sparade filker på datorn, bilder osv. hemskt, hemskt, hemskt.
men nu är den alla fall tillbaka på sin rätta plats. skööönt.
det är min ursäkt.
.
god natt.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0