EFTERLÄNGTADE.

.
EFTERLÄNGTADE harembyxor. som jag äntligen hittade. de är ju så eftertraktade hela tiden, så de tar ju slut innan man hunnit säga bananskal ens. inte ok. men nu i uppsala så gick vi in på cubus som jag inte alls gillar, jag tycker aldrig man hittar något där, vilket jag också sa sekunden innan de underbart beige harembyxorna hängde framför mig. det tog sin tid. men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. SANT.
och halsduken är ocks¨ny sen innan uppsala. hittad på åhlens och ä fullständigt underbar. värmer nå nånting. myspys.
.
tack och hej leverpastej.
.




Kommentarer
Postat av: Elina

Jag är också ett sånt där icke-cubus-fan, men de där var ju snyggt! :)

Vars har du köpt de där svarta vantarna, eller halv-vantar eller vad man ska kalla det? Skitsnygga!

2010-11-11 @ 18:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0