FICK FÖLJA MED MIG HEM.

.
TÄNKTE att det var dags att lägga ut lite bilder på något nytt. för ja ha köpt en massa nya saker den senaste tiden som jag inte ha visat. så det kommer komma lite bilder framöver på det nya.
detta är det första. den svart-lurviga västen och tröjan är nya sen uppsala och kommer från favoritaffären weekday. underbart. och västen är ju så härligt mysig.
.
.
OCH skorna är inköpta på second hand (helping hand) för endast hundratjugo svenska kronor. de blev defenitivt ett impulsköp. perfekt nu till vinter eftersom jag ha ha upptäckt vilket varmt foder de har. MYS.
.
tack och hej leverpastej.
.




Kommentarer
Postat av: juliaaaaaaa

alltså du är så himla cool cornelia jag blir så less

2010-11-09 @ 21:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0