MINA ALLDELES EGNA, U-N-I-K-A.

.
JAG FICK EN FRÅGA om mina svarta "sms-vantar" "halv-vantar" "vantar-utan-fingrar" eller vad man nu vill kalla de. jag fick en fråga om  var de är köpta. och då tänkte kag berätta sanningen bakom de. det är faktiskt så att min underbara vän olivia är en mirakulös stickare. så en gång när hon var sjuk så bestämde hon sig för att sticka ett par sådana vantar till mig. för grejen var den att jag hade snackat om att jag ville ha såna vantar hur länge som helst, för jag hade tappat bort mina gamla. så ambitiös och mysig som hon är så satte hon igån med sin vardagliga hobby och stickade ett par åt mig. och ja är evigt tacksam. tack ännu en gång olivia! så för att göra en lång historia kort så går de inte att hitta eller köpa någonstans (om du nu inte är itresserad av att beställa ett par av min vän olivia). men dessa är mina alldeles egna, U-N-I-K-A.
.
tack och hej leverpastej.
.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Varsegod söötis!! :D

hihi jaah. de går alltid å 'beställa' ;)

2010-11-12 @ 09:40:58
URL: http://ettsyfte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0