SPÄND OCH NYFIKEN.

.
HELT UPPSPELT blev jag när jag såg paketet som mamma kom med från brevlådan. ett stort vitt kuvert med något tjockt och hårt i. jag förstod direkt vad det var. något som man gått och väntat på länge. något som man trott skulle komma tidigast vid jul. men till en stor överraskning så kom det helt oväntat en dag som denna. helt underbart. SKOLKATALOGEN är äntligen här. har längtat så. låter kanske lite väl galet. men det är alltid lika kul att se hur alla ser ut det här året igen och jämföra med alla andra år tillbaka till sjuan. sjukt skojigt.
tänkte bara berätta det.
jonas var  här och hjälpte mig att ta hand om william idag så vi satt och kollade igenom den, eller det var mest jag, för jonas var upptagen med sin nyköpta mobil. söt. och william gjorde läxa. men jag njöt ändå av att se alla foton på alla klasser och skratta och nbara vara allmänt spänd och nyfiken över vad som fanns på bladet efter.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0