STÄMNING MINA VÄNNER. STÄMNING.

.
IDAG ÄR DET DAGEN INNAN ADVENT.
hur fin dag som helst, med snöflingor som virvlar. ljus är tända. ljusstakar börjar synas i fönstren. man kan känna lukten av glögg och lussebullar. stämning mina vänner, stämning.
denna dag började bra, med att vi åkte till aqurenan och badade  hela familjen (tro det eller ej) plus jonas och hans nära och kära. är kanske inte det roligaste stället på jorden, men med underbara människor så blir det mer än toppen. vilket det var också.
och nu hemma ha vi fikat årets första lussebullar och ska börja baka riktigt jul godis jag och mamma och senare blir det en av våra julfavoriter. filmen "the family stone". otroligt bra och rolig film. minnen. lovely.
det är bara julia som saknas nu. nå hejdlöst.
.
bilder på min vackra vän amanda. tagna av, jag, linnea och magnus.
.
tack och hej leverpastej.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0