BRUM BRUM SÄGER BILEN.

.
FOR ut med modern min och körde brumbrum-bilen. med övningskörskylten vi hittade gömd i garaget.
åkte till en parkering där jag körde och växlade enda upp till trean. blinkade och stannade vid övergångsställen där det inte gick över någon. hehe. men måste ju låtsas för att lära sig.
jag är faktiskt väldigt nöjd även om det gick lite trögt att börja köra efter att man stannat en gång. men det kommer ju. och som mamma sa. tänk om ett år. då kommer du inte förstå varför du tyckte det här var så svårt. sant verkligen.
men just nu fattar jag inte hur jag ska klara mig ute i den riktiga trafiken. men det ska gå.
det är nog en av de få sakerna jag har tålamod till.
.
tack och hej leverpastej.
.






Kommentarer
Postat av: Pappsen

Du ser glad ut, och jag är också det, eftersom bilen är hel! ;-)

2010-10-02 @ 19:18:41
Postat av: Anonym

Gullan du är så duktig och du passar verkligen bakom ratten ser ut som en riktig bilförare. kram fr mormor

2010-10-02 @ 22:51:13
Postat av: juliaaaaaa

NÄÄÄÄR BLEV DU STOR CORNELIA?!?!?!? du sitter BAKOM ratten! inte ens JAG har gjort det, NÅGONSIN! jag är i shock!!!!!!!!!!!!!

2010-10-03 @ 06:57:47
Postat av: Mamsen

Du klarade körningen jätte bra! Nu tror jag att du hittat dragläget...

2010-10-03 @ 16:24:53
Postat av: Mamsen

Bilen klarade också detta galant!

2010-10-03 @ 16:25:47
Postat av: Zeibrant

Spännande Cornelia! Tänk att du sitter och kör bil!

Lycka till med träningen! Kan tänka mig att Julia blir avis!

2010-10-03 @ 22:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0