FOTOIMPULS.


.
IDAG blev lite av en impulsdag. efter skolan hade jag, amanda och emma bestämt oss för att gå till dragon för att fika på deras "spec-café". bara för att.
sen blev amanda sjuk och jag vet inte riktigt vad som hände med mig och emma. vi var bara allmänt sega som vanligt. så vi hann inte innan de stängde. eler vi förutsåg at vi inte skule hinna. så vi drog oss mot skolans fotstudio och lekte. hehe. sjukt skoj. och mycket fina bilder.
sen gick vi till stan för att leta halsdukar och sen äta på frasses, stripsmål och den efterlängtade smälta osten. haha. coola tjejer. gott alla fall.
sen böev det dans.
och här jag nu. sitter och har inga som helst förklaringar till varför jag fortfarande är uppe.
ni får se många fler bilder senare.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: juliaaaaaa

cornelia. du borde bli fotograf.

2010-10-21 @ 03:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0