SOMETHING OLD. SOMETHING NEW.

.
NÅGOT NYTT har jag köpt. men den ser ju faktiskt rätt sliten och gammal ut. men det är ju lite av grejen. det är så mycekt som ska vara sönder och slitet nu. det är verkligen assnyggt. men de kan kännas väldigt patetiskt att köpa något som redan är sönder.
som pappa sa när jag för första gången kom hem med ett par nyinköpta jeans som var sönder och lappade. han ba:"men de där måste du gå tillbaka med". haha sötpappa.
köpte alla fall denna ring på gina tricot för någon vecka sedan. har upptäckt att de har jättemycket snygga ringar. så det är ett tips.
har en massa nytt som jag har helt glömt bort att visa. ska ta tag i det snart när jag har tid.
köpte alla fall en fjällrävenjacka idag som ni får se senare. perfekt i vinter med ull i och allt. MYS. och ett par nya mjukisbyxor att dansa och mysa i. såklart.
.
nu: sova och somna till julias gamla "sova-lista".
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0