SPRUDLANDE.

.
TRÄFFADE denna underbara tjej efter skolan idag, både för att jag bara älskar att spendera tid med henne, men speciallt idag för att hon fyller hela SEXTON år just idag!!!
och hon måste ju bli grattad, så jag tog med henne för att fika på café station. när vi väl kom dit så gick vi längst in i caféet och där var överraskningen. Där satt emelie och lydia som hade dukat upp allt vi hade bakat och presenter och ballonger!
det var hur kul som helst. för olivia visste inget, och hon blev verkligen så ruggigt glad, hon sa det flera gånger, men det behövdes knappt för dte syntes så sjukt mycke i hennes ögon bara. olivia är nog den mets sprudlande människan jag vet. hon kan uttrycka sina känslor så sjukligt bra, speciellt när hon är glad. det är udnerbart att se.
.
så vi satt där och fikade, skratta och fick oss en rejäl sockerkick så, det blev högljudda prat och skratt i mer än en timme. det finns inget mer härligt!
fantastisk dag! tack flickor.
och grattis min kära vän!!! ännu en gång!
.
tack och hje leverpastej.
.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0