INTE AV NÅGON SPECIELL ORSAK.

.
EN LYCKOKAKA köpte ja i helgen för första gången. inte av någon speciell orsak. utan bara för att. så jag och sofie satt och öppnade de spända över vad kakan skulle säga oss. hhaa.
jag tänker bara på freaky friday. för då blir det ju helt snurrigt när de läser på en lapp från en lyckokaka.
på sofies lyckokaka stod det "you will inherit something of great value to you". som betyder ungefär "du kommer ärva något som är väldigt värdefullt för dig". hahah ojoj va djupt skrivet. det är nog bäst att ta denna lyckokaka på blodig allvar.
haha nä. verkligen inte. på min stod det något om att det typ snart skulle komma en positiv vändning i mitt liv.. haha. okej.
aja. det var en grej som jag bara kände att jag borde göra någon gång i livet. hehe. så det fick bli nu.
.
NU: desperate houswives och sova.
.
tack och hej leverpastej.
.






Kommentarer
Postat av: Matildaaha :)

Jämt när man köper en lyckokaka och läser lappen ska man alltid lägga till "in bed" efter... Dom blir roligare då :D

2010-10-21 @ 20:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0