VAKNADE.

.
VAKNADE för ett tag sen och det första jag tänkte på var att jag vill göra om i mitt rum. är trött på att se samma sak varje dag. dock vet jag inte vad jag vill göra. funderar lite på att  beställa de ökända 100-gratis-bilderna. och göra något av de. har ju redan en hel vägg med en massa ramar och kort i men det börjar blir lite gamla bilder. så.
Någon som har något förslag?
.
DIREKT efter jag hade tänkt på det fylldes hela min hjärna med pluggstress och datorer till särbehandlade elever. orkar inte. så drygt. men jag ska inte börja skriva eller prata om det idag har jag bestämt. ska alla fall försöka.
.
DEN här dagen blir alla fall en bara-slapp-dag. plugga, göra fint lite hemma och bara vara. ändå en skön dag. om man tänker bort plugget.
nu: städa rummet.
.
tack och hej leverpastej.


Kommentarer
Postat av: juliaaaaaa

sätt bara bilder i ALLA ramar du har på tavelväggen, det skulle vara ASCOOLT, och sen byter du ut bilderna i ramarna till några andra bilder bara, hmmmmm sen vet jag inteeeeeeee, gör inte om för mycket bara!!! :SS:S:S:SS allt får inte vara ändrat när jag kommer hem!!!!!!!

2010-10-03 @ 06:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0