GÖR DAGARNA VÄRDA.

.
IDAG är det fredag igen och dags för helg och det är vecka 42. vilket betyder att det är bara en vecka kvar till höst lov! helt sjukt! så ruggigt skönt.
och det är den 23 oktober vilket betyder att det är 5 dagar kvar tills Olivia fyller 16 och får övningsköra, och tills JULIA fyller hela ARTON år!!!! helt galet sick! då blir hon myndig. vart springer tiden iväg.. Men det ska bli sjukt kul! sen så har det också gått exakt två månader sedan jag började gymnasiet! det är ännu mergalet. vad fort det har gått. blir ju rädd.
.
har varit en bra dag idga alla fall, ock väldigt trött, men blev mer uppåt när vi fikade på historian. den sista lektionen, drömmar och chokladbollar. MUMS.
sen blev det ingen dans för jag hade ingne ork. dåligt av mig, så jag gick och kollade på modevisnin i MVG. och imorrn ska jag också det. mest för at min underbara vän SOFIE ska vara modell! mellan klockan två och fem. AAH! sjukt kul blir det.
sen blev det KLT och sen spela innebandy och lite andra sporter. hehe. med sköna människor. kul. men sjukt varm.
.
dessa bilder bjuder jag på från skolan. några av alla fina människor i klassen min som gör dagarna värda.
haha gillar Magnus och emmas min. haha.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0